W I kwartale 2025 roku w Polsce zarejestrowano 26 817 osobowych i dostawczych Toyot. Japońska marka jest liderem zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i firm. Aż 5 modeli Toyoty prowadzi w swoich segmentach, a Corolla jest najchętniej wybieranym samochodem na polskim rynku.
I kwartał 2025 roku Toyota zakończyła na pozycji lidera polskiego rynku motoryzacyjnego. Od stycznia do marca w naszym kraju zarejestrowano 26 817 samochodów osobowych i dostawczych tej marki. Udział Toyoty w rynku wyniósł 16,9%, co jest wynikiem blisko dwukrotnie lepszym niż marki, która zajęła pozycję numer dwa.
Tylko w marcu z salonów Toyoty w Polsce wyjechało 8436 pojazdów. Marka była numerem 1 zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i firm. Osoby prywatne zarejestrowały w tym czasie 2513 Toyot, a przedsiębiorstwa – 5923.