Ogromne zainteresowanie pokazami przedpremierowymi nowej Toyoty C-HR

Trwające ponad dwa miesiące pokazy przedpremierowe nowej Toyoty C-HR zakończyły się wielkim sukcesem. W całym kraju salony Toyoty odwiedziło 40 418 osób, a ponad 1,8 tysiąca z nich złożyło zamówienie na drugą już generację tego hybrydowego crossovera.

 

Od września do listopada w polskich salonach odbyło się w sumie 56 pokazów przedpremierowych prezentujących drugą generację Toyoty C-HR. Dzięki temu aż 40 418 osób miało okazję nie tylko dokładnie przyjrzeć się modelowi z zewnątrz i od środka, ale również zobaczyć nowe wzory felg oraz ocenić na dużych próbnikach efektowne lakiery w naturalnym świetle. W programie była także możliwość jazdy testowej modelami Corolla i Prius z najnowszą, piątą generacją hybryd. Dodatkowo prezentowano samochody z napędami alternatywnymi, takie jak elektryczny SUV bZ4X oraz Toyota Mirai z napędem elektrycznym na ogniwa paliwowe.

Wyjątkowy sukces pokazów skomentował General Manager Marketingu Produktu w Toyota Central Europe Maciej Kilim: „Klienci mogli pierwszy raz przekonać się na własne oczy, jak wiele zmieniliśmy w Toyocie C-HR, dokładnie zapoznać się z tym autem, a także złożyć zamówienie. Wysoka frekwencja podczas pokazów świadczy o ogromnym zainteresowaniu modelem, ale także naszą całą gamą zelektryfikowanych modeli. Seria wydarzeń była szansą na zapoznanie się nie tylko z najnowszą, piątą generacją hybrydy, ale też sprawdzenia naszego elektrycznego modelu bZ4X czy wodorowego Mirai.”

Wersja Style najczęściej wybierana przez klientów

Podczas pokazów klienci mieli okazję skorzystać ze specjalnej oferty przedsprzedażowej umożliwiającej zamówienie nowej Toyoty C-HR na bardzo atrakcyjnych warunkach. Do 25 listopada rezerwacji drugiej generacji crossovera dokonało aż 1838 osób. Spośród sześciu dostępnych wersji wyposażenia, tj. Comfort, Style, Executive, GR SPORT oraz dwóch limitowanych Premiere Edition Executive i Premiere Edition GR SPORT, największą popularnością cieszył się wariant Style, na który zamówienia złożyło aż 27% wszystkich klientów. Wersję Style można kupić z dowolnym napędem oferowanym w nowej Toyocie C-HR: 1.8 Hybrid (140 KM) oraz 2.0 Hybrid (197 KM) z napędem na przód lub inteligentnym napędem na cztery koła AWD-i, a także z napędem 2.0 Plug-in Hybrid o mocy 223 KM.

Wersja Executive zdobyła uznanie 21% klientów, co czyni ją drugą najpopularniejszą opcją wyboru, natomiast 19% zamówień stanowiła otwierająca cennik wersja Comfort. Duże zainteresowanie wzbudziły także limitowane wersje Premiere Edition Executive (16% zamówień) i Premiere Edition GR SPORT (12% zamówień). Te ekskluzywne warianty prezentują pełnię możliwości drugiej generacji Toyoty C-HR i jako jedyne są dostępne z malowaniem Bi-tone+, gdzie zarówno dach, jak i tylna część maski posiadają kontrastowy w stosunku do reszty nadwozia czarny kolor.